Przejdź do głównej zawartości

Ruszyły zgłoszenia do Facebook Awards 2017

Ruszyły zgłoszenia do konkursu Facebook Awards. Twórcy kreatywnych kampanii, przynoszących realne korzyści biznesowe, zrealizowanych na Facebooku mogą zgłaszać projekty do 28 kwietnia.

Kampanie, które mają szansę na nagrodę Facebooka to te, które wykorzystują platformę w innowacyjny sposób, opowiadają ważne historie i nawiązują głębokie relacje z odbiorcami, budują silne marki i wpływają na wyniki biznesowe.
W siódmej już edycji wprowadzono nowe kategorie:
Laugh – prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie, a marka zostaje zapamiętana dzięki wykorzystaniu humoru
Cry – projekty zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej perspektywy, których podstawą jest angażująca historia
Love –  kampanie rozbudzające miłość do marki, chwytające za serce
Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki na Facebooku
Act – kampanie, które spowodowały zmiany w zachowaniu ludzi, mające realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki 
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie.

Popularne posty z tego bloga

Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Darmowy fragment ebooka

Dla tych, którzy stawiają dopiero swoje pierwsze kroki w mediach społecznościowych, pozwolę sobie zaproponować swojego ebooka: "Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych".

Mam nadzieję, że będzie to ciekawy, podręczny i poręczny poradnik zarówno dla początkujących i zaawansowanych. Piszę w nim o tym, jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych. Wszystko na konkretnych przykładach, z linkami do ważniejszych stron i aplikacji.

E-book dostępny jest na platformie Ebookpoint.pl, zaś darmowy fragment możecie pobrać tutaj.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam na tyle, że dacie "plusika" lub "lajka" i udostępnicie wśród znajomych :)



8 niszowych sieci społecznościowych, których możesz nie znać

Pod koniec 2016 roku Facebook miał prawie miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, Twitter ponad 319 milionów. Do tego dochodzi całkiem niezła oglądalność profili w takich mediach społecznościowych, jak chociażby Google+, LinkedIn czy Snapchat. Ok, to giganci serwisó społecznościowych. Ale czy kiedykolwiek słyszeliście o takich platformach, jak Untappd, ResearchGate czy StockTwits?



To, co prawda, niszowe sieci społecznościowe kojarzące głównie hobbystów lub pasjonatów jednego, konkretnego tematu, ale warto je znać. Może przydadzą się Wam w życiu prywatnym, a może i zawodowym.  1. StockTwits Platforma dla finansistów, handlowców, inwestorów i hobbystów finansowych. Umożliwia m.in. dzielenie się ideami, opiniami na temat rynków finansowych.  Podobna nieco do Twittera - panują tu podobne, 140-znakowe restrykcje, jest tzw. live feed. 2. Dribbble Dribbble to jedna z najlepszych platform dla wszelkich kreatywnych osób, skoncentrowana na projektowaniu. Jeżeli pasjonujesz się takimi dziedz…

Jak poprawnie używać hastagów na Instagramie

Pomijając już ich popularność i wszechobecność, hashtagi to bardzo ważny element SEO na platformie Instagram. Jednakże bez dobrej, długofalowej strategii ich używania, możesz równie dobrze... zapomnieć o ich używaniu. Jak zatem korzystać z hashtag'ów, by przynosiły nam korzyści?

Bądź dokładny Dokładnie opisuj hashtagami to, co widać na zdjęciu. Dla przykładu, jeżeli chcesz się pochwalić, że akurat pijesz kawę, rozszerz popularne hashtagi, jak chociażby #coffeeoftheday czy #coffeelife o takie, które mówią dokładnie, co akurat pijesz, np. #cafeprima #cafejacobs, #cappucino, itd. (to nie reklama, takie akurat marki przyszły mi do głowy). Hashtagi oparte na geolokalizacji Lokalizacja to bardzo efektywna strategia, zarówno jeżeli chodzi o Instagram, jak i wyszukiwarkę Google. Zamiast publikować zdjęcie plaży z hashtagiem #beach, #plaża, dodaj do niego lokalizację, np. Ustka, Wolin, Saint Tropez. Nie spamuj Zarówno Instagram, jak i samo Google zapowiadają wprowadzenie algorytmów, które wal…